Isvak!

I onsdags hade vi fjällvett här i Dorotea, så de i Åsele kom hit. Jag badade faktiskt, tvekade en stund innan men jag och Frida hoppade i tillsammans. Det blev ju en liten chock där och jävligt kallt var det, men det gick väl bra. På en station letade vi en död katt, hunden Wilma leta efter oss, sedan har vi lindat in oss i filtar och kollat på en docka osv. Vi fick även prova promilleglasögonen och gå runt konerna och svara på frågor om skoter. Men det var en jäkla kul dag kan jag då säga! Sedan i torsdags hade vi friluftsdag och på förmiddagen blev det fotbollsup, det gick då inte bra. Sedan på eftermiddagen satt jag på sjön med Frida, Natalie, Emina och Bod och "fiskade". 
Idag har jag varit i Strömsund med pappa, Mats och en från Hoting, vi var på Dollar osv. Sedan nu har vi nyss ätit och invigt grillen för i år, så strax far vi te Svanabyn och häls på mormor! 
 
0 kommentarer