10 sanningar!

  1. Jag har börjat accepterat mina tänder mer, förut hatade jag dem verkligen. Men det är en tand som fuckar upp allt, men det ska fixas senare! 
  2. Mitt liv är på topp nu känner jag, är galet glad, kan väl även bero på det bra vädret!
  3. Jag borde städa mitt rum just nu och det ska jag även göra. 
  4. Jag ska också beställa en klänning idag, eller jag hoppas på det iallafall. 
  5. Var fotointresserad förr, men har tappat det helt nu. Har inte rört kameran på månader känns det som. 
  6. Har sovit galet mycke i helgen, önskar att jag gjorde det på veckorna också.
  7. Har väldigt många bilder på datorn, många är väldigt random också. 
  8. Har knappt suttit vid datorn i helgen, oftaa? 
  9. Jag älskar att rita, men det tar väldigt lång tid, så gör det typ aldrig. 
  10. Jag går ut Strandeskolan om 26 dagar, SJUUKT! 
 
0 kommentarer