SÖNDAG JU.

Åkte ju ner i Sundsvall i torsdags eftersom vi var ledig då och i fredags. Så har umgåts med dem i helgen och haft det kul. Vi for hem igår och det var faktiskt skönt då man slapp åka hem idag och stressa. Men jag kuta på Birsta i fredags och höll nästan på att spring på Bod, jag visste ju att han var där men det blev ändå som en chock. Så vi gick på Donken och käka McFlurry ock gick sedan runt på Birsta City tills han skulle fara hem. Sedan for jag och pappa till Rusta och hem till Mojje igen. Blev en hel del spelande med Kevin också, men de är ju som vanligt då. Sedan i lördags när vi skulle fara ut så hittade jag inte plånboken, tänkte att jag inte skulle få panik över det och började leta lite lugnt. Men då sa jag de till pappa och att den var säkert i huset, så vi börja ju leta. Men jag hade minne av att jag hade den när vi gick in på Rusta, för det var jag stensäker på! Men vi for då på Rusta för att fråga om dom hade fått in en plånbok, men noll hopp för vem lämnar in en plånbok i stan typ? Men jävlar vilken tur jag hade, det var någon som hade hitta den och lämna igen den i kassan. Herregud vad glad jag blev, har ju alla mina pengar i där, smart nog.. Men seriöst, jag har verkligen tur i oturen, för först min mobil och den fick jag ju igen och nu plånboken! Men då for vi in på Birsta City och gjode av med massa pengar, alltså jag köpte rätt mycket kan jag då säga. Men det är ju bra med lite nytt då och då, höhö. 
Just nu borde jag plugga Matte, men tror jag spar de till ikväll och städar lite istället. 
*Kevin Pekar Finger åt mig* -Nej, sådär får man väl inte göra?  Vad betyder det då? 
Kevin: Det betyder två på kinesiska, det betyder inte fuck you. 
HAHAH, söt. 
0 kommentarer