Zumbisar

Helgen har gått, vilket är väldigt synd, men bara några dagar kvar till nästa!
I fredags hade vi nationella i matte, gick åt helvete kan jag då säga.. Jag var då sjukt jävla trött, hungrig och huvudvärk på det, höll bokstavligen talat på att somna när jag väntade tills vi fick gå efter provet och i matsalen. Felicia följde med hem och blev lite piggare sen, chockerande att jag inte somnade. Sedan for vi på uc med Frida, gjorde inte så mycket eller vi kicka fotboll med någon som överklassade oss.
Sedan i lördags var vi på Maddes zumba maraton, det var då sjukt kul verkligen, roligt då det var andra instruktörer också. Frida och Felicia sov över här inatt, vi kollade på Believe, eller jag och Felicia iallafall, sjukt vilka minnen man får.  Nu sitt jag här ensam och lyssnar på musik, funderar på om jag ska göra svenskan eller plugga so, men nja få se. 
 
0 kommentarer