LOOOOOOOOOOOOOOV!

Veckan rulla på jävligt bra, var på föräldrarmöte i onsdags, så vi var ledig i fredags.
Igår va jag med Frida, Matilda och Amanda, sedan blev det en sleeve på min arm i brist på något annat.
Hela dagen igår ringde det på hemtelefon, fick seriöst nå pskykbryt då jag först trodde det var farfar som ringde. Men svarade tillslut efter att det hade ringt i 1 timme typ, men då var det nå smsmeddelande och jag hörde knappt va dom sa. Sedan höll det på sådär HELA dagen, slutade aldrig och då överdriver jag inte. Höll på att skita ner mig då en av gångerna var det någon mansröst som sa "kom", det var fan läskigt på riktigt. Men slutade ringa efter ett tag och sen drog jag till Frida. Senare for vi ju hem till mig med Matilda och Amanda och då börja det ringa igen. Matilda svarade och hon stod och gapade bara, haha, hade ju berätta de för henne och då var det ett sånt meddelande igen. När hon la på tog det inte lång stund innan det ringde igen.. 
Jävligt knepigt må jag ju säga, slutat ringa nu som tur är iallafall. 
 
0 kommentarer