Tare lööögnt söndag.

Gårdagen var skum men kul ändå! For te Hoting, va där och for till Dorotea efter ett tag. Dock mådde jag kanske inte så bra till början, en sådan jävla mensvärk så tog en alvdon, men inte hjälpte det något. Fick nog så jag frågade Emma om dom hade nå hemma, så for till dom och fick det och det blev faktiskt bättre som tur! 
Sedan for jag, Oskar och Eric ut på missions och leta en ryss, men vi hitta han aldrig, Haha! 
 
Idag klev jag upp efter 3, va så skönt att bara ligga och dra sig och hade inget behov att kliva upp. Men sedan försvann strömmen, typ precis då jag gick ner för att prata med pappa, bra där. Så vi har vare utan ström ikväll, men den är tillbaka nu iallafall. Under tiden skrev jag nästan klart uppsatsen "Fear", så det var ju bra. 
Jag tror att jag ska kolla på Paradise Hotel nu, har ju missa hela förra veckans avsnitt..
 
 
 
0 kommentarer