29 September.

Lite kortfattat nu om vad som har hänt de senaste dagarna. 
Den 24;e alltså i onsdags var jag i Umeå. For runt 9 och när vi kom fram gick jag runt på stan och köpte en del behövliga saker. Efter nå timmar där så for vi sedan till lasarettet, var en timme tidig så vi tog en fika och yra runt där för att försöka hitta rätt våning. Gjorde ju Ekg och Ukg, det gick bara fintfint.
 
Sedan spenderade jag fredagen med Natalie, Oskar, Emil och Eric. Jag och Natalie bakade en kladdkaka, dock blev den jävligt torr men den gick ner iallafall. Vi åt, stöka ner köket och kollade på youtube, var väl mest det, men kul hade vi. 
lördags blev det strömavbrott i hela Dorotea, så jag sov bort hela dagen. Den kom tillbaka runt 5, men for lika fort. Höll på så hela kvällen, så när klockan var efter 1 blev jag less, så jag gick och la mig. 
Juste sprang även runt sjön i torsdags och igår.  Känns skönt om jag kan göra det några gånger per vecka, så ska försöka hålla det! 
 
 
0 kommentarer