Historia

Redan torsdag, var ju nyss måndag. Går sjukt fort och snart är det helg, behöver det verkligen kan jag då säga. Jag har kommit igång rätt bra med träningen, i måndags blev det zumba, vilket var skoj! Sedan fick jag åka hem tidigt i tisdags då Natalies morfar hämtade oss. Så köpte årskort på gymmet och tränade rumpa och ben. Igår blev det axlar och lite armar, ikväll blir det dock "restday". Måste verkligen plugga på en massa shit ikväll, tråkigt värre. 
 
Just nu har vi historia, några har redovisning och resten av klassen sitter och ska skriva klart sitt längdsnitt, men är väl bara nån som gör det. Har verkligen ingen ork, tyvärr. Efter detta så blir det lunch och sedan natur, så tråkigt. Men slutar vid två, så blir väl till att jag ska försöka plugga lite då. 
 
 
Här var det riktigt bra kan jag lova, ta mig tillbaka, snälla. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
0 kommentarer