SÖNDAGSÅNGEST

Alltså veckorna går sjukt fort, vilket är jävligt bra. Taggar sommaren så sjukt mycket, fast kanske lite för långsiktigt att tänka på sommaren nu. Men det är iallafall snart sportlov, det är fan nice. Få väl se vad man hitt på då, men har lite planerat som jag hoppas blir av iallafall.
 
I veckan har vi haft nå redovisningar, tyck lite synd om Rebecka då jag började asgarva när hon stod där framme så hon började garva och kunde knappt prata. HAHA, fan va kul det var, men sorry för jag förstörde din redovisning. I veckan har jag också gymma lite, sen umgåtts med Natalie och William, trevligt det. Justde, for ju även till Vilhelmina över dagen med Felicia, Joe och Ulla!
 
Nu har jag värsta söndagsångesten och ska plugga lite eller städa, gråta en skvätt, eller inte göra ett skit, få väl se vad det blir. 
 
 
 
 
 
 
 
0 kommentarer