Mitt År 2014! (Del 2)

Juli:

Månaden böerjade inte så bra kan ja minnas. 
Umgicks med Jerry, Jone Jesper åh Rickard, spela kubb osv. 
En kväll blev allt åt helvete, Jonte for hem dagen efter, så jag var rätt nere. 
Jerry och Emma piggade upp mig, blev bjuden på mat på hotellet, for te Jespers jobb, drog en spontantripp till Åsele för att hämta Chrille, Allsång i bilen om Bumbibjörnarna, for hem och spela kubb, klockan, pyramiden. Förävla trevlig kväll med mycket skratt! 
Började sommarjobba hos Svensson, tur jag hade Oskar, Johanna och Jennifer. 
Doroteamarknaden, eparagg + 2 Blyga Läppar!
Blev ju även barnvakt en kväll med Felicia och Bod, alltså herregud hahaha.
ÅSEELEE + KARTELLEN! 
Drog te Borgafjäll med Matilda osv. 
Sedan hem för att fara till Sundsvall. 
Var väldigt tagg! 
 
Augusti: 

STORSJÖYRAN! 
Fan va kul det var alltså, drog dit med Oskar, trevligt som fan. Såg The Fooo, LABYRINT(!!!), Amsie Brown, Tove Lo, Abidaz och The Prodigy. Awesome dag/natt!! 
Hade sjukt kul då Felicia var här, umgicks med Natalie, Frida och Matilda. For hem då Oskar började sitt arbete 7 på morgonen, haha, 
Började umgås med Matilda typ varje dag, kul som fan hade vi. 
Min standard var att fara hem runt 6-7 på morgonen och jag lånde Matildas cykel typ varje gång då ja inte orkade gå hem. 
Carola tiden började, HAHA. Jag och Matilda nördade Carola typ varje dag i flera timmar och hade dendär masken. 
Började gymnasiet i Strömsund. 
 
September: 

Var själv hemma i en vecka då pappa jagade, gick bara bra. 
Umgicks med Eric H och Oskar typ varje helg denna månad. 
På farsans födelsedag hade jag kul och blev glaaad som fan haha, bland annat Mazarinkrig! 
24;e for vi till Umeå för en hjärtkontroll, såg finfint ut. 
Fick nå ryck efter det och började springa runt sjön lite smått. 
Fyllde ju hela 16 år också! 
 
Oktober: 

Även denna månad hängde jag med Oskar och Eric, vi var ute på Missions och leta en galen ryss! 
Petter hade föreläsning, bästa som hänt inom Hjalmar tror jag, var så jävla kul att lyssnar på det han sa. 
Jag, William och Rebecka hamnade på omslaget för Hjalmars reklam grejjs. 
Var på minnesstund på skolan.. 
Felicia kom hit och vi följde Oskar te Hoting, vi kike på när de "spela" hockey, sen såg vi film hos Eric. 
Fick ju lov också, sköntskönt. 
 
November: 

Vardagen rulla på bara, samma visa varje dag typ. 
Vi va ett gäng här hemma, farsan var ju borta, #parteey 
Var någon same teater på skolan, den var så dålig så jag råkade somna den sista kvarten. 
Drog även till Sundsvall denna månad. 
 
December: 

Drog lite spontant till Åsele med Felicia, satan så nervösa vi var på bussen då vi int känt en enda jävel nästan. Blev förjävla roligt, iallafal det jag minns om man bortser från vissa saker. Men vafan de hör ju till! 
 Fick jullov, for till Sundsvall fram och tillbaka för att hämta Amandus. 
Julafton, hade det väldigt trevligt! 
Julmiddag hos mormor med halva släkten. 
Sedan blev det så att jag firade in det nya året med trevliga människor i Svanaby, mycket skratt med Bod och Felicia åt allt folk. 
 
SJUKT BRA ÅR VAR MITT 2014, LÄRT KÄNNA SÅ GALET MYCKET NYTT FOLK OCKSÅ, TACK ALLA INBLANDADE! 
 
0 kommentarer