Utbränd som Åkesson snart eller?

Ja, alltså egentligen bör jag inte skriva här nu, istället borde jag plugga matte. Har ju omprov imorgon, känns verkligen inte som att jag kommer att klara det, men jag får väl försöka så gott det går. Jag är så stressad över skolan nu och det kan verkligen inte vara bra. Men samtidigt rå jag ju över det själv då jag inte tar tag i saker i tid. Jag lämnade nyss in en hemtenta som helst skulle vara inne innan jul, men då fick vi till förra helgen på oss.. Meeeen, jag lämnade in den nu. Justde, har även en redovisning imorgon och en på fredag, fml.
 
Dansade zumba i måndags som jag inte har gjort sen i somras, det var faktiskt superkul. Sedan igår for jag på gymmet med Frida, skulle dit idag också, men känner att skolan bör vara prio ett just nu. 
 
Vårat internet är också borta och v kan inte heller se på tv'n, knepknep. Så lånar grannens ni, hihi. 
 
Gisses vad man saknar dessa tider ändå, livet var på topp och man var alltid så glad..
 
0 kommentarer