Bra start på SOMMARLOVET

Standard är det ju att skriva om helgen som gått och ja, deenna var otroligt bra kan jag lova! I fredags drog jag till Åsele. Var ju partey, träffa väldigt många och hela kvällen var trevlig. Så det blev verkligen en lyckad kväll! 
 
Igår, lördag alltså, jag kan då lova att man mådde som man förtjänade. Fyfan vad bakis man var alltså. Men kom hem vid 5 tiden, duschade och sen kom Felicia, Wilma, Natalie och Frida, Vi drog på pizzerian och käkade och blev väl bara att umgås efter det. Kul att träffa Wilma då vi ses väldigt sällan tyvärr. Men Felicia sov över och drog för en stund sen, men helgen har varit kanonbra om jag ska kortfatta den. 
 
Nu ikväll var väl tanken att jag bara ska ta det lugnt, ser väl en film eller något. Ska jobba imorgon, på dagis. Lite nervös är man väl, höhö.. Men ska nog gå bra! 
0 kommentarer