Första året avklarat!

Gissa vem som har sommarlov nu? Jo, jaag och dessutom gick jag ut med att vara godkänd i matte, wihoo! Igår vid 10 så skulle klassen samlas och käka tårta, blev en bit över så den skulle vi lotta ut. Kuldip tänkte på ett tal och den som var närmast vann och såklart blev det jag, haha. Men gav den biten till Martin och Alexander. Sedan efter det skulle vi fara till kyrkan, mådde verkligen inte bra alls.. Men som tur kom jag hem rätt tidigt då Williams morsa hämtade oss!  Men nu har jag klarat av mitt första år på gymnasiet, vettefan hur man ska sammanfatta det hela. Men har väl både varit bra och dåligt, bästa var nog att träffa Petter Alexis! 
 
Så väl hemma var det bara till att gå och lägga sig, sov från cirka 14 till 8 imorse. Men var verkligen inge kry, vid 1 inatt funderade jag på att gå ner och ta en alvedon och tvätta bort sminket osv. Men hade ingen ork alls till det. Men just nu har jag ingen feber iallafall och imorgon måste jag vara frisk! 
 
 
 
 
0 kommentarer