Första dagen

Nu är då första dagen av tio avklarad och ja, jag är helt slut om jag ska vara ärlig. Dock var det bara tre barn på björnen, så kommer ju komma fler. Men har lekt/spelat hela dagen i sex timmar, rätt chill kan man kanske tycka. Men jag som inte är van barn, jag lovar det gör mig helt slut i huvudet, kom hem med världens huvudvärk, haha.. 
 
Jag drog på gymmet vid 6-tiden, med en NOCCO på det så fick jag energi iallafall. Men tyckte det inte gick nå bra, hade tänkt använda skivstången men den var upptagen hela tiden, (jo, jag vet att det finns en till men ändå). Men bättre än ingen träning alls! 
 
Nu sitter jag och lyssnar på Gyllene tider, alltså allvarligt talat, de är ju bra! Sedan ger det lite summer feelings, fast dock har vi ingen sommar här i norrland. Men det lär väl komma, hoppas jag. Ska nog krypa ner i sängen snart, behöver sömn känner jag, hehe.
 
0 kommentarer