Måndag

Godmorgon, eller jag klev faktiskt upp vid 11 tiden. Hade dock ställt alarm vid 10 men tyvärr var jag dum nog och tog det på fel dag. Känner mig väldigt deg just nu, fattar inte varför man ska vara så trött då man ändå har sovit ut?
 
Tanken för idag var ju att jag skulle fara till gymmet vid två, men tror jag skippar det och drar vid 6 istället! Så nu vet jag inte vad jag ska göra, tror jag ska fixa musik på ett USB-minne som jag kan träna till. Sedan blir det nog till att tvätta. 
 
Jag skrev ju igår att jag skulle börja jobba idag, men dagarna stämde inte när jag och farsan räkna ihop de igår. Han hade dessutom slängt pappret, men vi hitta det rätt snabbt i återvinningen. Men då står det klart och tydligt att jag ska börja den 16;e, verkligen tur vi kollade upp det då, haha! 
 
 
0 kommentarer