Några inspo bilder blev det också

Nu har jag gjort en vecka på dagis, så har en vecka kvar nudå. Tagga sommarlov sen, tycker dagarna börjar bli lite halvdryg. Blev en hel del gungande, sparka boll, bygga med klossar och spela idag. De två första timmarna fram till lunch är väl segast, men sen flyter det på rätt bra. Men är inte lika trött nu när jag kommer hem som tur. Igår drog jag direkt på gymmet, blev rygg och biceps, gick riktigt bra! Sedan idag körde jag ben, det gick också kanoners! 
 
Ikväll kom bror, Emma och Melwin förbi, så har väl inte hänt så mycket, mest sutte nere med dem. Hade tänkt att börja kolla på en serie, men det blev ju inte av. Jerry kom förbi med en ny dator åt pappa, så äntligen har vi kastat ut gammdatorn nere! Tog bara cirkus tio år eller något sådant. 
 
Sedan må jag bara säga att jag tycker dreads är förjävla snyggt! Men alla hatear då vita personer har de, bara jäkligt onödigt vafan. Skulle vilja skaffa det ändå, men tror jag skippar det, haha. Håret förstörs så jäkla mycket och det tar mins 1-2 år innan dreadsen blir bra. 
 
Dreads - Timeline Photos | Facebook
:))
Black. | via Facebook
dreads | via Facebook
0 kommentarer