10 Sanningar!

 Gjorde ju en sådan lista för cirkus ett år sedan, så kan ju lika göra en igen. 
  1. Jag är så galet skolless, bryr mig verkligen inte mycket nu längre, tur det bara är 13 dagar kvar!
  2. Min motivation för träningen är på topp! Det är verkligen kul kan jag då säga.
  3. Använder typ aldrig datorn längre, oftast är det väl till skolarbete eller musik på morgonen. 
  4. Ännu denna gång borde jag städa mitt rum, haha.. 
  5. Jag saknar min gamla klass, skola och lärare så mycket! 
  6. Jag kan bli faster vilken dag som helst nu, inget jag har skrivit om tror jag? 
  7. Jag är så taggad på denna sommar, men det känns som det inte toppar förra.. 
  8. Jag har beslutångest om vad jag ska göra ikväll, fara till Svanabyn, städa, gå ut, springa eller plugga? 
  9. Jag kan typ inte tugga tuggummi längre, blir less efter 5 minuter och måste spotta ut det, tycker det bara är jobbigt att ha något i mun hela tiden. 
  10. Jag fick F i matte på nationella, så matte är nog det jag har svårast för nu, kan nog bero på läraren också. 
 
 
 
0 kommentarer