14 Dagar kvar!!!!

Alltså jag får ångest över att jag går och lägger mig så sent, fast det är ingenting mot förr. Då somnade jag tidigast 12-1 på nätterna. Men jag fick ju in en liten period då jag gick och la mig 10, men den har försvunnit tyvärr. 
 
Idag var det någon "mässa" eller vad man ska kalla det, för alla 8or som skulle kolla på programmen och skolan. Så det var en jäkla massa folk på skolan idag. Den enda lektionen jag gjorde något var på spanskan och då hade jag nationella, läsförståelse, gick väl bättre än vad jag trodde, men är inte helt säker på att jag får godkänt. Sedan ikväll vart det axlar och mage på gymmet, det var också bara en till där, så det var ju skönt. 
 
Just nu sitter jag här med ytterligare en ångest, haha inte lätt inte. Men har matte imorgon som första lektion, så antar att jag måste göra det muntliga provet då. Jag har inte heller pluggat, idiot, har ju haft en jäkla massa tid typ, sen förra fredagen alltså. Men alltså, nu får det gå som det går imorgon, sedan får jag bara göra om det, det är ju inte hela världen vafan. 
 
GODNATT
 
 
typ enda bilden på denna dator som inte har lagts upp 100 gånger
 

0 kommentarer