Plugga hela natten vare ja!

Alltså jag skriver aldrig eftersom mina vardagar och helger ser nästan likadana ut varje vecka. Går i äckelskola som jag är så GALET LESS på just nu! Sedan äter jag, drar på gymmet och pluggar eller sover. På helgerna umgås jag oftas med Marcus, eller någon annan rolig möjligtvis. Felicia kommer hit imorgon!!! 
 
Just idag har det inte varit en bra dag kan jag lova, blev på så dåligt humör redan efter första lektionen. Fick reda på att jag ska ha muntligt omprov i matte, alltså jag svär det är min största svaghet i skolan, MUNTLIGT I MATTE alltså.. Sedan direkt på morgonen har jag nationella i spanska och de kan jag lika gärna ge upp på, far dit och skriver så mycket jag kan, bryr mig inte så mycket om det faktiskt. Sedan har jag även historia prov, kan de bli nå ännu bättre? Jo just, har ju utvecklingssamtal imorgon också, faaaaan vilken bra fredag, eller hur var det nu? 
bara tjugo dagar kvar nu..
 
 
0 kommentarer