Sweet 17

Min födelsedag firades i onsdags med en massa trevligt folk! Tack alla fina för allt, slänger in nån billd på en del av de ja fick, hihi.
Dessutom gick orienteringen kanonbra, sprang med Rebecka och vår tävlingsinstinkt kom fram och vi hittade alla kontroller och kom tilll och med först! 
 
Helgen spenderades bra, Marcus var här tills igår Sedan for jag och pappa till Svanabyn, åt där och hade det allmänt trevligt med en massa i Jerry och Emmas nya hus. Felicia kom dit och vi for sedan hem till hon runt 10, var längesen sist jag var där tyvärr! 
 
Sorgligt nog går helgerna alldeles för fort, redan söndag och skola imorgon. Ska bara ta det lugnt och gå och lägga mig snart skulle jag tro. 
 
 
tiden går fort, 12 år sedan du lämnade oss finaste mamma. Alltid saknad, aldrig glömd. 
3/10-2003
 
 
 
0 kommentarer