20!!

JAG HAR FYLLT 20!! Lät där som det är värsta speciellt haha, har fortfarande inte invigt bolaget, känner inget behov av det heller. Men jag och Frida blev ju överraskad, vi åkte till Lycksele, blev bjuden på mat och Vigiland var ju där. Tyvärr blev jag väldigt dålig, ångrar det sååå, för missade de 2 sista timmarna vilket suger. Men annars var det jättekul, tack så mycket !!
 
Detta är också tyvärr den enda bilden jag tog på hela kvällen. 
 
 
Förövrigt taggar jag till Hallowen, men kommer nog säkert hinna bli värsta otagg, är ju ett  tag kvar. Har lagt ner lite effort i år faktiskt. 
 
 
Det jag gör om dagarna är att jobba, sova, försöka träna och BESTÄLLA grejer på internet. Börjar bli en dålig ovana nu nästan haha. Men har en ny favoritparfym, köpt en varm jacka, träningskläder och sen har jag även två paket som är på väg. 
 
 
0 kommentarer