Mitt År 2015! (Del 1)

Januari: 
Tvåtusenfemton startade i Svanabyn med trevligt folk och mycket skratt! 
Jag och pappa for till Sundsvall 1 januari. 
Fick tillbaka ett matteprov, 2/17 rätt, loool
Hade skola på en lördag
Bestämde att jag skulle börja gymma
Tog skoterkortet
 
Februari:   
Hände väl inte så mycket denna månad? 
Umgicks med sköna människor
Klippte håret, köpte mitt årskort på gymmet!!
 
Mars: 
SPORTLOV, var i borgafjäll och tiden tillbringades mestandels i backen, med Matilda. 
Blev ilag med världens bästa kille, Marcus ♥ 
Fick hem mina älskade gröna byxor +hjälm och goggles.
Vintermarknaden i Åsele var kiiing, 2 dagars! 
 
April: 
Påsken tillbringades som vanligt i Raja med släkten.
For även till Junsele för att bowla med Marcus, Angelica & Petter
 Något mer hände typ inte. 
 
Maj: 
Var nojjig över det muntliga omprovet i matte, det tog seriöst 4 timmar. Saknar då verkligen inte Kuldip! 
Var fett skolless 
Fick dessutom F på nationella i matte, lolz
Jag,Natalie och Matilda for ut med flotten
Var i Vilhelmina och kikade på balen
 
Juni:  
Månaden började med att jag blev faster, 2 Juni! 
På nationaldagen drog vi till Stekenjokk osv, en sväng till Norge med
Fick mitt efterlängtade sommarlov!! Men tyvärr åkte jag på en jäkla hög feber. 
Firade skolavvslutningen i Åsele, galet med folk och helt borta var man ju, hahah. 
Började sommarjobba på dagis, blir nog aldrig mer, helt slut var jag. 
Dunkade även en massa Gyllende Tider
Miidsommar firades hemma med en massa, mycket kubb blev det denna sommar
Började se Orange is the new black, galet bra serie! 
Sprang runt sjön och tog mitt andra dopp för detta år. 
 
0 kommentarer