Snart helg!

Denna vecka började väldigt bra! Var ledig i måndags, man fick plugga hemma om man ville. Så stannde i Åsele lite längre och tog 9 bussen hem. På kvällen for jag och pappa till Svanabyn, så fick träffa älskade mormor. Sedan fick jag även sovmorgon i tisdags, så tog sena bussen in till ström. 
 
Idag försov jag mig dock, hade somnat om och vaknade 06.35. Om jag velat hade jag kunnat kasta på mig kläderna och springa ner till bussen, men kände inte för att stressa så la mig igen. Har en massa plugg verkligen som jag då tänkte göra idag, samt tvätta, skura och gymma. Inget av de har jag gjort, har ingen ork och skjutit upp det bara. Så när jag verkligen tänkt att sätta igång så ska jag såklart få sån värk i magen, kul. Har även ett spanskaprov imorgon, har inte pluggat något eftersom böckerna är i skolan. Det får väl gå som det går.. 
 
Imorgon drar jag till Sundsvall, äntligen!!
 
 
Är så glad att jag har denna människa vid min sida, hon är en av det finaste människor jag vet. Så förstående  och hjälpsam. Jag älskar dig så mycket mormor. Du betyder ALLT
 
0 kommentarer