Fredag

Kort vecka för mig, måndag & tisdag, sedan blev jag sängliggandes. Men nu är jag nog helt frisk!
 
Dagen bestod av att vara i Vilhelmina i flera timmar på hanledarkursen, så snart får jag också börja att övningsköra. Var väl mest nervös över syntestet då jag har börja inbilla mig att jag ser dåligt och jaa, det gick väl inte så jättebra. Sa om allt flera gånger och bytte rader, sa fel osv, men jag klara det tillslut iallafall haha. 
 
Just nu är jag rätt trött, ligger i sängen och lyssnar på musik bara. Snart kommer Marcus, så vi ska väl äta och senare drar vi till Svanabyn. Ska gå runt och bära på Melwin runt och runt, för dopet är imorgon osv. Gruvar mig över att klänningen ska på och jag har hur fula ben som helst, blåmärken fulla benen sen halloween, finfint.. 
tiden går fort
 
 
 
0 kommentarer