Jävla Anna Svärd

Tisdag och skrivdelen av nationella är avklarat, på engelska då. Det var då inte de allra lättaste och jag tror jag inte ens höll mig till ämnet som jag skrev om, blir nöjd om jag blir godkänd haha. Men känns skönt att det inte är så mycet kvar att göra i engelskan längre. 
 
Alltså jag vet inte vad problemet är med att plugga, jag borde ha gjort klart en uppgift i svenska, som vi nu har haft flera veckor på oss att göra, innan påsklovet var det vi började iallafall. Den ska då vara klar imorgon och de innefattar att jag borde ha läst en jättetråkig bok och svara på en massa frågor om den. Men nej, självklart har jag inte gjort den. Jag skippade gymmet ikväll bara för jag skulle fixa klart den, eller börja iallfall, men Walking Dead och youtube tog tyvärr över. 
 
 
 
0 kommentarer