Grattis faderjord

Jäklar vad tiden går fort alltså, längtade sönder till sommarlovet och nu är det över. Men om jag ska vara ärlig så var denna sommar helt värdelös, jag jobbade i 7 veckor och de veckor jag var ledig så gjorde jag absolut ingenting. Alla jobbade ju. Höjdpunkterna var nog då jag for till Junsele på midsommar, det var fan skojj ändå. Sedan marknan i Åsele och då jag och Marcus for till Övik.
 
Men tillbaka till skolan och jag har börjat sista året nu, känns väldigt skönt faktiskt. Hoppas detta läsår går jäkligt fort! Men har lite ångest över gymnasiearbetet, men tror jag vet vad jag ska skriva om nu iallafall. 
 
Idag fyller pappa år, så vi har käkat en massa tårta och Melwin sprang runt som bara den, han växer så fort alltså. Nu ska jag ta och beställa en telefon, rip pengar. Men det behövs verkligen, blir så galen på den jag har, men har ju ändå haft den i över 2 år nu. 
 
0 kommentarer