Mitt år 2016! (Del 2)

Juli: 
Tog en roadtrip med Felicia, William och Frida. Först var vi i Dorotea, sedan Villis och sist i Åsele. Vi kom hem tidiigt på morgonen. 
Doroteadagarna, var väl sådär. 
Åselemarknaden var nog ganska bra, for ut en av dagarna och blev väl lite för onykter ett tag.  
Jobbade 4 veckor på husvagnsmuseumet, var rätt trevligt faktiskt. 
Följde Marcus och Alex till Luleå för att hämta hem Marcus bil.
For till Övik med Marcus. 
Var hos Jens, med brorsan osv, klappade bland annat en orm. 
Var i sollefteå på laxfestivalen, såg Albin live och Peg haha. 
 
Augusti: 
Fortsatte jobba på husvagnsmuseumet.
For till Ström med Felicia och Marcus på cruising.
(eller så var det denna månad vi drog till Övik, minns ej)
Börja sista året!! 
  
 
September: 
Provade studentmössor. 
Köpte ny mobil, Samsung Galaxy s7. 
Drog till Stockholm med Felicia, firade min 18-årsdag på Justin Biebers konsert! Vi tatuerade även oss och sedan träffade vi Musu innan vi for hem, skitrolig helg verkligen!  
 
Oktober: 
For till Umeå med pappa och Marcus, jag hade min sista hjärtkontroll på barnavdelningen. 
Hade parteyfirade mina 18 år med ganska många från gamla klassen, lyckad kväll var det. 
 
November: 
Drog till Villis för att fira halloween. Jag, wilma, felicia, frida och Marcus. Skitskojj var det, men även här blev jag kanske lite för onykter, haha och Emil Assergård var där. 
 
December: 
Sista månaden av sämsta året
Riktigt stressad över skolan. 
Umgåtts mycket med fina vänner. 
Jul firades hemma som vanligt.
Drog till Umeå med Felicia, William och Emilia. 
Nyår i Åsele, kan vara årets sämsta kväll, satt helt förstörd i en trapp på tolvslaget. Sämsta starten på det nya året, men nu kan det bara bli bättre antar jag. 
 
0 kommentarer