Brännbollsyran 2018

Det näst bästa på hela sommaren var yran. Det var varmt, nästan för varmt för att ens kunna andas haha. Men vi var hela gänget och det var jättekul, men såklart det kan bli svårt att fara så många. Sedan blev det trångt då vi var 10 stycken i lägenheten. 
 
Så nu kommer det en massa bilder från den helgen,notera att jag räcker ut tungan på typ alla bilder, dålig vana och kan ej le på bilder haha. Längtar till nästa år!!! 
Klippte ju även mig innnan, alltså vad det blev stressigt för att hinna med tiden. Vi kom några minuter innan tiden till Umeå och sedan gatt vi springa igenom hela stan för att hinna. Blev ganska kort för att vara mig, men jag blev nöjd och det är så mycket skönare. 
Nej det är inte svett, men det kunde ha varit. Var så sjuuukt varmt inne i tältet, trodde nästan man skulle tuppa av. Men fick fullt med vatten kastat över mig här haha. 
 
0 kommentarer