Mitt År 2012! ( Del 2 )

Juli :

                                                              Bästa månaden på hela året tror jag!

Jag tog ut Neo och han höll på springa bort, jag fick panik.

Jag och Felicia hade grymt kul dom 3 dagar hon sov hos mig när de var marknad!

Vi fick biljetter till Justin Bieber konsert !!!!!! :DDD

Det var Åsele marknad, jag hade sjukt kul och lärde mig att åka karusell, jag dog typ nästan första gången jag åkte Star dancer? Så karusell rädd som jag är, men sedan upptäckte jag att det var faktiskt kul och åkte slut på mina och my friends pengar, HAHA.

Sean Banan var också där ! 

Jag for till stugan med pappa och vi tog med oss farfar&farmors hund Heaven.

For till Dalarna med pappa, susanne, Matilda och Tove, vi var i leksands sommarland i 2 dagar. Sista dagen for vi på orsas björnparks, jag har typ lessnat på björnar nu, HAHA.

Påväg till Sundsvall med pappa, för sedan bärs de av till ULLLAREEED!


 

 

Augusti :

Bästa veckan på hela sommaren!

Åkte bil i 12 timmar, satt längst bak i 7 sits me Elina och vi såg på film hela vägen typ.

Delade rum med Elina och va på Gekås varje dag, vi badade några dagar också, sedan Borås Djurpark en dag som  var hur grym somhelst!

Såg på OS Hela sommaren typ.

Började 8an.

Jag sprang 5 km på 35 minuter, STOLT TJEJ! Med Frida och Rebecka. (:

Ni ser den "dörren" som är bredvid noshörningen jag gick dit och stack in kameran, borde sett ganska dumt ut för dom som såg det, men jag var väldigt nära han. 

 

September:

Jag sov över hos Felicia från onsdag till fredag och åkte skolbuss typ 4 ggr och jag,Felicia, Bod och Wilma tänkte cykla till skolan från Svanabyn sedan skulle Arvid haka på, det blev inte av, men de va tur också för de va då Bod fick så ont i magen pga blindtarmen. 

Tog bedövning och drog ut två tänder för första gången mitt liv!

Frida fyllde 14 år, jag och en massa till åt tårta hos henne, vi garva as mkt!!

Jag for te Umeå me pappa, tog ledigt fårån skolan, skulle kolla hjärtat, minns att jag var jätte nervös, de visade bra iaf!

Jag dansa Pausa me PANETOZ på ett uc disco i Lycksele,.

Oktober :

Justins BAAB video kom ut! ( Beauty And A Beat )

Första snön kom.

8B+8A for till Svanabyn och sov i sporthallen, det blev helt kaos!

Del for hem under natten också, haha.

Jag drygade runt och var vaken exakt heela natten medans alla var tråkiga och sov förutom Josse.

 

November: 


Jag var beroende av serien " Portkod 1321 ", Det var ju alla. 

Jag färgade Dip Dye, Blå toppar alltså. 

Jag blev väldigt sjuk i en vecka, men jag kämpade på i skolan för vi hade en massa prov den veckan, men jag kunde inte zumba eller vara med på idrotten. Del dagar var jag stum, min röst va borta. 

Farmor har verkligen inte mått bra denna månad.. 

December:


Jag följde årets julkalender för att den var bra. 

Det har varit mycket prat om rasism, delvis för att en skola i Stockholm tog bort pepparkakorna och sedan tog Disney bort den svarta dockan,den blonda och en som såg ut som en Jude. Vansinnigt säger då jag..

Jag skickade in ett klipp till "Sveriges Roligaste Klipp" ett kommande Tv program på Tv4.

Sista veckanvar chill i skolan, film varje lektion typ, sedan hade vi fotbollscup, Arvids Skogeholmslimpor (8B)kom 4a, men vår klass var bäst ju! 

Det var julbord,som jag hade längtat. 

Vi hade N-tips, Josephine och Oskar var för våran klass, vi var ju as nära på vinna hela skiten. Men det gjorde 9B trorjag. Men vi kom 2a och det skilde 1 poäng. 

Vi fick våra betyg,väldigt nöjd över mina är jag, sedan ringde han från " sveriges roligaste klipp " och ville ha min adress så dom kunde skicka ett avtal som jag och pappa ska skriva under. 

Sedan var det jullov och skälvast julafton. 

Det var mitt år som var bästa hittills! Mycket roliga saker har hänt, men vädret i somras var väl inte sådär bra. 

Men om några timmar när klockan slår 00.00 då är de år 2013, Det känns som att 2013 verkligen kommer att bli ett bra år!! 

 

 

 

 

0 kommentarer