Mitt År 2013! ( Del 1 )

Januari :

Jag for till Umeå med Felicia och va på stan där runt 7 timmar, kul hade vi! Kom ihåg att vi sov mindre än 1 timme den natten för vi snackade igenom hela, Haha. 

Sedan va det disco här i Dorotea, 8 pers från Åsele, resten från Dorotea, lol. 

Believe Acoustic kom ut. 

Vi spelade mycket Just Dance på uc också. 

Februari :

Vi konfermander for på resa, som va skitkul. 

Mormor fyllde 72. 

Frida skjutsade jag och Natalie på sparken och hon körde in i övergångstället så vi tippa, sedan sprang Micke efter oss. 

Justin var med i Saturday Night Live. 

Vi hjälpte Maria och Morgan att flytta.

Jag fick Skutt's jävla klo i ögat, får fortfarande känslan när jag tänkter på det. 

Alla började göra Harlem Shake. 

       

Mars :

Vi fick sportlov!

Grillen invigdes också. 

Jag var på Musu's dop, HAHA. 

Just Dance tävling på uc, jag kom tvåa weho. 

Jag konfermerade mig!

April :

Mina råttor förstörde mina Porta pro hörlurar jag hann ha i några dagar. 

Sedan dog min Xperia Ray. 

Jag for te STOCKHOLM, med Felicia, Wilma och Natalie. Vi kuta på stan i flera timmar. 

Vi träffade Random Making Movies, Dom filmade oss också. 

Vi såg Justin Bieber live i gloooben!! 

Tog massa sprutor och svimmade nästan. 

Maj :

Farmor fyllde typ 81 år.

Hade värsta film perioden, såg film hela tiden.

Såg en massa på hockey!

Praoade på sportis, packa upp massa varor osv.  

 

Juni :

Det var brännbollscup på skolan, vi kom 3a. 

Sista dagen for klassen och köpte mjukglass. 

Vi hade N-tips också, men det gick inte så bra. 

Vi dansa zumba för skolan med Madde.

Vi fick sommarlov!

Jag nördade Big Brother som dom visade igne på play. 

 Jag, Natalie, Matilda och Emina, gjorde en massa challenges. 

 
0 kommentarer