Typ väldigt Glad.

Skolan var väldigt chill, provet gicka bara bra. Men sämre än vad jag trodde det skulle gå HAHA. 
Men typ det som jag hade vrålpluggat och kunde as bra va inte med, men det är ju som vanligt då. 
Imorgon får vi sportloov, Wihuuu! 
Men vafan ska jag göra? Funderade på att fara till mormor, men nä jag orkar inte. 
Jag är glad nu, känns det som. Tryckt i mig en massa mat, lyssnar på bra musik, tänker på att vi får lov imorgon, Slippa skolan i en hel vecka. 
Fast då har vi prov imorgon, i engelska.. Jag  MÅSTE nu börja plugga, men jag vet icket vad vi ska plugga på.. 
Ja, vi får väl se hur det går imorgon, sedan skulle vi grilla imorgon med Jonas eller något sådant. ? 
 
Sedan är det bara 54 dagar kvar, usch tiden går för fort.
 
Tumblr_miuab3hfue1rvuvz4o1_500_large
 
0 kommentarer