Mitt År 2015! (Del 2)

Juli:
Fick sommarlov på riktigt, vilket var rikgtigt skönt! 
Var barnvakt åt Olivia, så styrde runt hon på byn. 
For till Sundsvall, blev helt kär i deras kattunge
Vi for till Thaifestivalen och kikade där en snabbis, hittade en drömbil <3
Doroteamarknaden var rätt så jävla seg i år, lite folk och hände inte mycket på kvällen heller. 
Åselemarknaden var bätte, träffa en massa nya människor, dansade lös till Stiftelsen, skämde ut mig lite här och där, men det hör ju som till, haha! 
Drog till Sollefteå med Felicia på laxfestivalen, såg Medina live, ös som fan. Hamnade på efterfester, drog hem på morgonen. 
 
Augusti: 
Körde minigolf med pappa och Marcus
Drog även till Umeå då det var Nolia, dock gick jag på stan istället. 
Gick på bio med Felicia, vi såg "Paper Towns" 
Var med Natalie och William, innan han flyttade.
Vände på dygnet, lagomt till skolan 
Körde bubblan med straff, som tur förlorade jag inte, hihi 
Såg även världens bästa film på bio, "Southpaw" 
Började skolan, for dit första dagen för 10 min, riktigt onödigt. Dessutom var det då värmen kom, lol
 
September: 
 Började denna månad med att kika på hockey i Strömsund, SAIK-MODO, såklart vann saik;))) 
Vi hade poängjakt med 1or och 3or, det var rätt skojj!
Blev sjuuuk,men det var nog för jag frös konstant i ishallen.
Fick klara mig själv den vecka pappa jagade, fast Marcus var här nässtan hela veckan.
 
Hade orientering, sprang med Rebecka, fick bäst resultat, haha!
Firade födelsedagar, även min!  
 
Oktober: 
Fick hem mina icaniwill kläder
For till Sollefteå med Frda för att häls på Fellenatiooon, garvade sönder åt maskerna vi provade, haha
Träffade även Wilma en sväng då hon var här.
Var i huvudstaden med klassen, beökte riksdagen, Hellenius Hörna osv. 
Firade Halloween Vingelmina och det blev jäkligt vingligt. 
 
November: 
Var i Villis på handledarutbildningen i flera timmar
Blev gudmor åt Melwin, så det var dop
Dålig månad annars, stressad över skolan, men orkade ingenting 
 
December: 
Skoltrött om något! 
Var i Sundsvall öven en helg
Firade jul osv
 
0 kommentarer