feber från helvetet

Alltså har varit rätt så jävla off här, men har antigen haft fullt upp eller ingen lust. 
 
I helgen var Morgan, Maria, Amanda och Kevin här, var ju trevligt. En hel del spelande på wii också, sedan började vi gå igenom alla hundratals papper i farfars hus.Farmor var då en person som sparade på allt, och då menar jag verkligen ALLT. En hel del har man verkligen noll förklaring till varför hon sparade på de, så det finns en hel del i huset. Sedan var jag ledig i fredags för det var då begravningen var, ett sista farväl till farfar. Var väldigt tungt, men det gick bra. 
 
Igår började vardagen igen, men mådde sämst. Drog till skolan och hade en redovisning på engelska, min grupp var först så hann ta tidga bussen hem som går 08.55. Somnade när jag kom hem och kände mig helt död, idag är det mycket bättre och jag känner mig väldigt levande jämfört med igår! 
 
tanken av att aldrig mer få se dig känns helt overklig
0 kommentarer