Världens sämsta start

Ibland undrar jag hur mycket skit en människa kan ta, är helt tom och vet inte alls vart jag ska ta vägen. First of all, jag är hemma redan, jag som skulle vara i Malta till den 8 januari?? Blev typ 3 dagar. Detta som skulle bli den bästa starten och vi skulle leva life. Ångrar allt. 
 
Summering av Matla, det började bra, resan var dock dryg, över 17 timmars resa. Vi kom fram, det var varmt och vi drog ut på Paceville, träffade några av Jakobs kompisar, de va trevliga, allt var bra. På söndagen sov vi väldigt länge, men tog taxin till Maltas största galleria. Man var direkt inte så sugen på att shoppa och det var en hel del märkliga affärer. Sedan gick vi bara runt på gatan. Jakob köpte iaf Moet och en raffe-skjorta. 
Självaste nyår då, det började rätt dåligt, vädret var iaf bra, blåste dock lite. Jag och Felicia gjorde mat, vi drack och fixade oss, tog taxin till förfesten. Måste bara säga, woow till huset dom bor i, herregud vad stort och fint det var!!!! Träffade jättesköna människor och hade allmänt trevligt. Vi drog sedan till Paceville (bargatan), när vi skulle äta spårade allt. Vilket HELVETE det blev sedan, från ingenstans dessutom. Finner inga ord och detta gjorde att jag och Felicia bokade flyg hem dagen efter... Vi packade, sov 1 timme, upp igen och till flygplatsen. Detta var en fruktansvärt jobbig resa hem, ca 14 timmar. Så mycket bortkastade pengar dessutom. Fyfan vilket helvete allt blev. 
 
När man inte trodde något kunde bli värre, så blev allt 100 ggr värre och hela min värld har rasat. 
Trodde inte en männsika man tycker om så mycket var kapabel att förstöra så mycket. Tack för det.. 
 
Till det sista, Min älskade bror har fått hjärtstillestånd och opereras troligtvis imorgon eller senast fredag. 
 
Jag har gått i tiotusen bitar, hur orkar man ens. 
0 kommentarer