Fredag!

Shululu, Det är Fredag, Yey!
Idags sprang vi runt sjön, jag tog på tid, fick mellan 20-22 minuter (: Ganska så nöjd ändå!
Sen har jag äntligen beställt mina supras, dom kommer nån gång nästa vecka, hoppas jag!
När jag kom hem somna jag och pappa väckte mig halv 5.
Pappa: Vi ska äta.
Jag: ÄR KLOCKAN REDAN 4?!??!?!
Pappa: Nej, den är halv 5. 
Jag: Va?! vafan..
Sen efter några minuter kom jag på att de va fredag, jag trodde de fan va lördag.
Imorgon far pappa till Raja, och ska vara där en hel vecka. 
Jag vet fortfarande inte hur jag ska göra..?
Imorgon antar jag att jag går på den dära höstmarknaden, och den är verkligen mini.
Nu ska jag tare lugnt, kanske kolla på NEVER SAY NEVER!<3 Längesen sen sist nu ;)
Men jag kan länka till se värda videos, som jag sitter och gråter till, fast typ.

 
 
0 kommentarer