MITT ÅR 2018! (Del 1)

Januari:
 
Det enda jag minns av denna månaden var att Felicia fyllde 20, vi blev bjudna på hotell i övik av Ulla och Joe. Det var jätteskoj! Har aldrig varit så bakis som jag blev dock. 
Sedan hade vi 20-årsfest för Felicia och Natalie, som blev rätt lyckat tror jag. 
 
      
    
 
 
Februari:
 
Tog pb i bänkpress, min egna kroppsvikt! Vilket jag typ tappat idag haha.. 
Även marklyft gjorde jag stora framsteg i. 
Min farvorittant gick bort denna månad på bvg :( 
Beställde biljetter till mitt livs bästa konsert!!!
 
   
 
Mars: 
 
Fick äntligen min säng!! Såååå himla skön att sova i må jag säga. 
Jag och Marcis "fira" 3 år tillsammans, tiden går fort.. 
Vintermarknaden i Åsele, blev en flopp. 
Denna månaden började väärldens dipp. 
 
 
 
 
April: 
 
For till Skellefteå aka Guldstaden, tyvärr blev det inget guld då. 
Valborg firades hemma hos mig. 
Hände typ inget denna månad?? 
 
 
 
Maj:
 
Jag, Jakob och William for till Östersund på cruisingen och vi kom hem väldigt sent. 
Solen började titta fram så vi kunde sola.
 
   
 
Juni: 
 
ÄNTLIGEN YRAN! Wooow vilket väder vi hade, var så jäkla varmt, gick knappt andas. Men så kul vi hade!! 
Klippte av mycket hår också, men ångrar det inte. 
Wilma fyllde 20 så vi övverasskade henne, blev fest.  
Mest jobb denna månad. 
 
     
    
 
 
Blev bara bilder från yran här haha. Men klicka på bilderna så blir de större, pallar ej göra collage i år. 
 
 
0 kommentarer