Året som har gått, 2018

Förutom min årsresumé som jag alltid gör så tänker jag skriva lite mer om detta året. Kul att ha i framtiden ju.
Men alltså wow vilket år, helt klart det värsta någonsin. 
 

Är aldrig helt öppen och hatar att snacka om mig själv till andra. Men det har varit helt värdelöst, många gånger jag bara känt att nä jag orkar inte. Haha låter nästan som en viss person nu loool. Men det har verkligen varit jobbigt helt ärligt. 
 
 
Men förutom det så var det jätteskoj att fara till övik i början av året, eller brännbollsyran och bäst av allt, EMINEM!!! eller hallå,  min 20års dag som inte riktigt slutade så bra dock. 
 
 
Sen måste vi bara snacka om sommaren,  wooow, vilket fantastiskt väder. Det var för varmt nästan, fläktbrist i landet, bränder och grillförbud överallt, SJUKT. Sedan att jobba i detta väder på bvg, det var verkligen inte roligt. Skyndade mig hem på rasterna och hoppade direkt in i duschen i kallt vatten nästan varje dag. 
 
Sedan en sak till, jävlar vad jag har fått en helt annan bild av folk i min närhet. Sjukt. Känns som jag har fått känna de flesta på nytt, typ, haha. Och du som läser, ta inte åt dig och spektulera inte över det heller, står inget namn eller på gott eller ont. 
 
 
Så jag hoppas att 2019 blir bättre, som om att man inte säger det varje år?? Men på riktigt. Så får vi se vart jag hamnar, bor jag kvar? Jobbar jag? Pluggar jag? Kommer vi ha någon regering? Vem vet.
 
Nu räknar jag bara ner dagarna till den 29e, så åker jag och Felicia till Matla. (ingen annan ville ju följa med.. ): ) Det blir säkert jätteroligt, är dock skitnervös över resan dit, vill inte att biljetter eller bagage ska strula. 
 
 
0 kommentarer