sliiten -

Felicia for hem för en halvtimma sen .
Och nu sitter jag och räknar matte -.-' Jag suuger på bråk & procent !
Igår när vi kom fram till Åsele for fi på pizzerian, sen gick vi ut . Vi hade tp 1.30 min kvar att vänta .
Så vi for på Grillen för vi frös och de var blött ute .
Vi gjorde inte så mkt där . Sen gick vi dit discot va men det va 20 min kvar att vänta .
Discot skulle öppna 20.00 men de va fan 10 min över troja . Fyfan va jag frös om fötterna då .
Det nästan inge folk där , ingen dansade . Det var en gammal gubbe som var Dj , elr han kanske va 60 ? xd
Nä men han hade krokrygg och grått hår .
Han hädde på massa dåliga låtar den bästa på hela kvällen va " Live my Life " ! Han hädde på rök några ggr så man int såg ngt nästan och röken stank !
Ibland hädde han på en lampa som blinkade as fort så när man kollade på dom som dansade så gick allt i
slow motion :P
Men de värsta var att jag blev as illa mående av den lampan och blev helt svimmfäärdig..
Så resten av kvällen hållde jag för ögonen och satt på en stol medans lampan va .
jag , Emilia och jennifer skulle ta luft  men de var massa fyllon ute så vi gick in igen :p
Men de var iaf kul och träffa alla Åsele boor ! ;)
Pooff , så är snön borta.   -eller ?
0 kommentarer