Gamla mobiler!

Igår kollade jag igenom mina telefoner och ja, man kan ju säga att dom har ändrats med tiden !
 
Min första mobil fick jag av min mosters sambo när jag var 6-7 år.
Jag minns att det var ett spel som jag älskade, man var en boll som skulle klara igenom olika banor.
idk, vad det heter men många hade iaf en sådan.
 
Min andra mobil fick jag i julklapp av pappa! Jag hade önskat mig en uppfällbar telefon för Josephines syrra hade en sån, sen en knall rosa. Men det blev ju inte en likadan då, men jag blev super glad ändå!
( Nokia  6085 )
 
 
Kommer en bättre bild längre ner, Felicia tog kort på sig och gjorde den till bakrundsbild i lördags.
 
Min 3:dje mobil är en av mina favoriter! Köpte den själv och använde den i 2 år eller? 
Jag smsade 24/7 när jag hade den, knappmobiiil. Men sen en dag när jag var i svanabyn på sporthallen med Felicia tappade jag den 3 ggr sen gick den av på bandet. Gissa om jag blev glad.. ? 
Önska att man kunde starta den och se alla sms! 
( Sony Ericsson W595 )
 
Min Fjjjärde telefon blev min första touch! Jag tyckte den var as bra förr, men det suger. 
Hade den i 1 år kanske? Sen tappa jag den i badkaret när Matilda bada, HAHA. 
Vilken paanik jag fick jag la den på tork men sen funka den inte, jag stoppa in laddaren och sen funka den!
Men den funkar inte utan laddare, så jaf köpte en ny då. 
( lg gt540 android 4.1 )
 
 
 
Nu till den mobilen som jag har nu! 
Jag har haft den sen början av året tror jag, typ sen April elr något? 
Den är suuuper liten  och jag vill ha en iPhone 5 som jag ska försöka köpa. 
Men den är ju bra och funkar, kameran är ganska så bra också.! (:
( Sony Ericsson XPERIA RAY )
 
 
Jämför mot min första och den jag har nu, skärmen kanske har förändrats? ;))
 
 
 
 
0 kommentarer