Börjar blogga normalt igen!

Ja, som ni ser så har jag inte skrivit på år känns det som. 
Men cyklingen sket sig, men de va för att de va dåligt väder sen va vi kanske för lat för de? ;))
Men alltså vad som hänt är inte mkt de vanliga typ, eller jag har tagit bedövning+ dragit ut två tänder för första gången i mitt liv! Sen tog jag sprutan livmoderhalscanser elr va de het, firat Frida, Skolfoto,några prov har jag hunnit med också, varit på zumba, uc osv.
Sen på lördag far jag till Umeå me Emina och kanske Natalie, Måndag ska jag till Umeå igen på lassarette,och idag så fyller pappa år, GRATTIS! 
Så de firar vi ikväll!
 
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.115826-sebbe-visste-att-han-snart-skulle-do?ref=fb <-- Gå in på den länken och läs allt! Fyfan alltså vad stark kille ! Det går inte att läsa utan att börja gråta..
 
Men till de roliga nu, TAGGA PANETOZ,DISCO! Wiiihooo. ! :D
Men det va det jag hade på hjärtat idag, ja,, Haha. 
 
HEJDÅ! 
Jag ska iaf försöka uppdateraa som jag gjorde förr  me bilder också.. 
 
 
0 kommentarer