2013!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Joda, va på bröllop, sedan var jag i gloooobeen! + Konfermerade jag mig, det gör man ju bara 1 gång i livet. 
 
Hur har ditt 2013 varit?
Faktiskt bra, bästa året hittills. 
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
23 april, sjuk känsla att sitta där inne och Justin är några meter framför, hör alla som skriker och sjunger med, Bästa dagen, helt klart. 
 
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder eller mat, höhö. 
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
We can't stop - Miley Cyrus, Uncover - Zara Larsson, Build A Girl- The Fooo, R.I.P- Rita Ora, Thrift Shop- Macklemore, osv. 
 
Vem har du umgåts med mest? 
Dom i klassen, skola 24/7 ju, nejmen, ah dom. 
 
Vart reste du under 2013?
Stockholm, Sala. Alla andra skiver upp typ Spaniel, London, Usa osv, sen kommer jag där, HAHA. 
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Va i skolan och blev uppkastad 3 ggr på idrotten, sen hemma kom massa och käka tårta. 
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Jadå, Fast inget som jag kommer på just nu. 
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Plugga som satan, jomen satsa mer på skolan nu och fixa alla prov och de där jäkla valet.
 
0 kommentarer