Glad alla <3 dag.

Eller något sådant.
Jag har nyligen skickat in new body försäljningen, det gick kanske inte så bra för mig. 
Men några blev det iaf, men jag är helt enkelt för lat. 
Skolan var som alla andra dagar, på elevensval snackade jag med Matilda. 
Haft bild på elevensval alla gånger typ sedan sjuan, men det är slapp, men behöver inte göra något. 
Vi hade också skidor idag, det var väldigt jobbigt på slutet. Mina ÖROOON! 
Dom var iskalla, eftersom min mössa är stickad och hålig. Så jag var as rädd ett tag att jag snart skulle få öroninflamation, som jag har haft ett antal gånger i mitt liv. 
Har också opererat dom några gånger, fy vad jag hade det jobbigt förr.  Tyck synd om mig! 
Jag har varit på hörselkontroll typ 100 ggr också och haft ett litet rör där inne. Nämen. 
Jag ska plugga lite engelska nu, vi har Eva imorgon på engelskkaaaaan..  Klassen kommer va depp efter.
Trevlig kväll på er! 
 
Såklart ringde vi inte till vetrinären igår, pappa säger att han ska göra de på måndag. 
Vafan, han kommer aldrig göra det. 
 
1 kommentar
Amanda Blomkvist

Allt bra idag? :)

MVH AmandaB