GOTT NYTT ÅR!

Jag åt hemma ikväll med pappa och Susanne, sedan for vi till Skutt och var där en stund. 
Sedan kollade jag ju på standard programet " Grevinnan & Betjänten " med pappa, sen gick jag till Emina. 
Där var ju också Natalie och Frida, vi spela Hälge spelet och det kanske inte var så bra stämmnin mellan oss, HAHA. 
Men vi slog på Tv'n när det var några minuter kvar och såg när han sa Gott nytt år, vi skålade med dricka, och vi sprang sedan ner för trappen och skrek typ och sedan stod vi ute och försökte ta bra bilder.. 
Men det gick ju inte så bra, vi fick inga bra bilder och man vet ju aldrig när raketerna ska dyka upp. 
Sedan städade vi upp allt inne och alla for hem. Men jag tyckte att det var ganska så trevligt ikväll! 
 
GOTT NYTT ÅR !



Alltså, inga bilder blev bra igentligen. Men jag orkar inte sortera bort massa bilder nu osv, så jag lägger upp dom imorgon! 










 
0 kommentarer