Oh no, skola imorgon.

Nu börjar plugget igen, vare borta från det i 3 veckor nu. Har gjort klart so'n ikväll iaf, kemin får vänta. 
Idag ställde jag klockan på 11 så jag inte skulle sova bort dagen igen, vid 12 gick jag upp och började lite med so och åt. Nu ser jag på Geordie Shore, tagga te 10 november då blire nytt! Jag ska fixa kläder eller nått tills imorgon, sedan ska jag försöka sova. Hela veckan har jag gått och lagt mig vid 9-12, det är ovanligt det för att vara lov, höhö. Men jag har vaknat 8-9 varje dag och då kommer helgen och förstör allt. Somnade halv 3 igår. Leo har vare slö hela dagen tyck ja, igår börja det. Han åt inte ens godis, annars brukar han jämt vara ute men idag har han sovit typ hela dagen, fast nu är han nog piggare. Han var kanske bara trött eller nå, han börjar på bli gammal ju. 
 
 
 
0 kommentarer