Stockholm!

Yep, då var man hemma i Dorotea igen då. Skönt det, men skulle inte tacka nej till att vara där nu. Men vi for ju till Borgafjäll med skolan och åkt slalom. Det var ju skojj och det gick rätt bra också! Sedan när vi kom hem vare till att packa in sakerna i bilen och rulla mot Stockholm. Vi kom fram vid 1-2 tror jag? Sen i fredags var vi på stan hela dagen och sprang runt som nå yta höns. Men ja hitta lite kläder som bland annat ett par jeans, 2 skor, tröjor osv. Sedan i lördags for vi te Globen vid 12 kanske? Men vi gick runt där och åt osv, vi ställde oss i kön 16.30 och insläppet var typ 18.15, men vi fick faktiskt rätt bra platser. Först stod vi där vid stänglset i "Parkett ståplats", men då kände jag att de var nån som peta på mig och sa " ey, vill då stå där?" sen knuffa han in mig och Felicia följde efter då. Så vi fick stå där i "Fooo circle", så vi såg ju bra! Men det var jäkla kul! 
Sen for vi ifrån Stockholm vid 11-12 tiden och stannde i Sundsvall och åt. 
Riktig kul helg kan jag då säga! 
Sen nå dåliga bilder sen konserten, filmade mest ju..
 
0 kommentarer