Mitt År 2013! ( Del 2 )

Juli :

                                                     Jag fick pollen allergi, fyfan va drygt det var. 

Vi for till Sala på Sandra och Christians bröllop, herregud säger jag bara, det var kaos. 

Kollade på många filmer samt Big Brother.

Det blev marknad här i Dorotea och Jag, Emina och Felicia börja me Build A Girl videon. 

Sedan marknad i Åsele och vi såg Robin Stjernberg. 

Jag drog upp en gädda på 5kg!

Vi for te Sundsvall. 

     

Augusti :

Gjorde massa pärlplattor i Svall.

Besökte farmor när hon låg i Lycksele. 

For på Nolia med pappa, Jerry och Emma. 

For också på bilbingo med dom. 

Var med Frida och vi bakade en tårta for no reason. 

Vi sov i kyrkan, fast vi sov ju inte, eller en halvimme kanske. 

Farmor dog.. 

Jag började 9an. 

      

September:

Uc öppnade, ny lokal dessutom.

Jerry fyllde år. 

Pappa jagade i en vecka+helger, så jag var hemma själv, men de gick bra. 

Vi tog skolfoto.

Min telefon fick massa sprickor.

Var ledig en fredag för att det var begravning.

Samma dag fyllde ju Frida år, så vi var hos henne på kvällen och grillade.

Jag och Felicia var barnvakt, haha kommer aldrig glömma den kvällen.

Pappa fyllde år. 

Musu flyttade. 

Jag blev 15! 

 

Oktober :

Klassen for på röda korset för att fixa kläder åt den där musikalen.

Efter det blev jag sjuk.

Jag praoa 2 veckor i klass 1, det var as kul så jag ångrar inte det!

Efter det fick vi lov.

For te Sundsvall med Emina och vi såg Oscar Zia. 

 

November: 

Höhö, var på en "zombie walk". . 

Såg alla Portkod 1321 avsnitten igen.

Vi tog kort för lucian. 

Sedan var jag hos mormor.

Min dator gick sönder. 

Hände inte så mycket här. 

December:

Vi hade lucia, på massa ställen, det blev 8ggr. 

Sista veckan såg vi bara en massa film på skolan. 

Sedan var det N-tips, vi kom 3a(?) 

Klassen for te Svanabyn, eller inte alla då. 

Vi fick jullov. 

Det blev julafton. 

Sedan for vi till Sundsvall och fira nyår. 

 
0 kommentarer