HELGEN

Fan tråkigt nog är denna helgen slut, men var grymt igår iallafall!
Fredags:
Var med Matilda, Natalie och Frida, vi gjorde väl inte så värst mycket som vanligt. Snackade, tönta oss som vanligt osv. Var väl inte så mycket mer som hände då. 
Lördags: 
Felicia kom hit vid 2-3 och senare kom Frida, så vi satt och prata mest tror jag. Vi for på affärn och sedan kom Natalie, Frida for dock hem och åt. Sen stressa vi runt som fan och städade/fixade iordning oss. För efter det kom det en massa folk och det spåra lite här och där, men jäklar vad kul det var! Tack för kvällen alla inblandade! 
Söndag: 
Ja, då vare söndag igen, alltså lite ångest här och där över skolan. Skolarbete som skulle ha varit inskickade förra veckan har jag ogjorda. Men sov i 3 timmar inatt, så är lagomt trött nu kan jag då säga. Felicia for hem vid 9 och sedan for jag och Natalie på Ankis och köpte kebabrulle vid 12. Nu ska jag då packa ner idrottskläderna så jag inte glömmer skorna denna gången! Sedan blire till att duscha och gå till sängs.
 
0 kommentarer