2014!!!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japps, jäkla mycket faktiskt. Bada ju isvak, var på yran och börja gymnasium. 
 
Hur har ditt 2013 varit?
Förjävla bra faktsikt, sjukt mycket som hänt i år. 
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
1 April, 5 April, 5 & 6;e Juni, 4-5 Juli.
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Karusellbiljetter och Redbull, HAHA 
 
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Det kommer att vända-Matte Caliste, Hör Ni Mig-Bigry Mac, Best Day Of My Life-Gazzo Remix, Wasted-Tiesto, Gått för Långt-Daltone, Success-Samir&Viktor, Trillion-Dante, Underbar-Fronda, Fakkin Fin-Labyrint, Huset Med Tusen Speglar-Shazaam, Engel-Admiral P, Jag Minns-Jeepstarr, Det är hon-Brolle, Allting Löser Sig-Danish, Sama Jävla-Sircuz.. Alltså har en jävla massa låtar jag vill skriva, men mest de här iallafall! +Kartellen får jag ju inte glömma!
 
Vem har du umgåts med mest? 
Matilda och Oskar skulle jag nog tro. 
 
Vart reste du under 2013?
Längsta jag for till var väl Stockholm med Felicia i April.  
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Va i äckel Ström, sedan umgås med folk här hemma. 
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Alltså ja, det finns det nog säkert. Men jag är jävligt nöjd med detta år! 
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Börja plugga mer i tid oså.. HAHA, nä, men gör 2015 till ett ännu bättre. :)
0 kommentarer