Mitt År 2014! (Del 1)

Januari: 

                                                                             
Va väl mycket musikalträning och vi redovisa även den, skämt ut sig som fan men rätt kul ändå. 

Hittade även en vine jag skrattade hur mycket som helst till, då killen få mikrofonen i ögat!

Jag, Natalie, William och Frida kunde skypea i flera timmar. 

Köpte mig även en telefon, har kvar den fortfarande utan någon sprucken skärm!

Klassen åt kall pizza på hotellet, men en massa sång. 

Leo blev dålig och gick tyvärr bort. 

 

Februari:  

Vi byggde våra snöskulpturer, skulle likna Musse Pigg men blev mer som Deadmau. 

Vi fick våra klasskläder som de blev strul med, vi har fortfarande inte betalat för dom, HAHA. 

Kike på hockeyn Sverige-Canada, tyvärr vann ju Canada men silver är ju bra ändå! 

 

Mars: 

Åt ju plankstek för första gången, haha ojdåå.. 

Vi fick ju sportlov, for te Borgafjäll med Matilda osv, slaloooom, sjukt kul hade vi! 

Nationellaproven började.. 

Bakade även en kladdkaka, men tappade ut halva när den var klar. #klantigtsomfan

Klassen for till Åsele för teori om fjällvett. 

Sedan kom ju Åseles 9or hit för att bada isvak, kallt som fan vare, men kul också! 

  

April: 

1 April, var jag med Oskar & Jonte på uc, knep dag. 

Dagen efter for skolan till Borgafjäll för att åka slalom, förjävla kul var det. 

Direkt då vi kom från Borga hoppade jag och Felicia in i bilen för att rulla mot STOCKHOLM! 

Shopping och konsert blev det den helgen, mycket trevligt.

Fick påsklov det spenderades i Raja. 

Min telefon blev även stulen denna månad? 

 

Maj: 

For till Sundsvall med farsan, sprang bokstavligt på Bod på Birsta City, glömde även min plånbok på Rusta, men fick som tur tillbaka den dagen efter. 

Fick mitt första A, men det var bara på en del i svenska av nationella. #StoltÄndå

Var på Zumba Maraton, sjukt kul då de va instruktörer från både Söder och Norr! 

Gjorde de allra sista med de nationellaproven, fick aldrig veta resultaten från engelskan. </3

Jimmie Åkesson kom till Dorotea! Aina va fan överallt. 

For på avslutningsresa med Uc till Umeå, umgicks med Oskar hela dagen. Vi såg även BB-Simon och BB-LArs, ja även Mikael Wiehe. 

Mådde otroligt bra denna månad, humöret var verkligen på topp!

 

Juni: 

Neo gick tyvärr bort denna månad, men de blev väldigt gamla ändå. 

For och kolla på "Divergent" på bion. 

Jonte kom och överrasskade mig på torget. 

Vi hade brännbollscup, pin då vi inte vann, men regnade satan den dagen! 

Blev även karneval, va väl rätt irriterad då jag och Wilma stod för de mesta. 

Hade avslutningsmiddag på hotellet vilket var rätt trevligt. 

Tog examen, kommer aldrig mer gå på Strandenskolan, efter 10 år, sjuuukt. 

"Klassfest" fick sig ett gott skratt åt Eric som inte kunde ro iallafall. Sedan drog jag vidare och kom hem runt halv 7 på morognen. 

Blev kär för första gången typ. 

Jonte kom tillbaka, så umgicks bara med Oskar och Jonte där ett tag. 

 
1 kommentar
Simon

Fina klasskläder och trycket var påhittigt 2cool4school. Det var en bra bild :) men det ser roligt ut när den personen håller upp den andra. Kanske lite tungt ;)