Sjukling

Alltså seriöst blir galen, har drage på mig feber and shit. 
Veckan som gått har väl int vare bäst. Vi fick tillbaka omproven på matten, gick bättre än förra HAHA, 6 rätt denna gång! Så det blir nå muntligt omprov nu.. Sedan had vi matteprov i fredags, gick nog åt helvete det också, had ju bara komme halvägs på dedär kapitlet. Men skitsamma.

I onsdags var ja på gymmet med Frida och Emina, gick ju fint. Men på kvällen fick ja ont i halsen, vilket var ännu värre när jag vaknade i torsdags. Pratade knappt på hela dagen och det var samma visa i fredags. Hade dock redovisning, men det gick faktiskt rätt bra! Men när jag kom hem gick ja och la mig, jävla hemsk natt, hög feber då.. 
 
Had ju som planera att jag skull hinna med att köra skoter i helgen, men inte fan gick det. Är lagomt suuuris. Nu ska jag väl plugga till något eller se en film, förslag 2 lät bäst! 
0 kommentarer